Συνέλευση Πολυτεχνείου

Γενική Συνέλευση

Φοιτητών Οικονομικού

12 – 11- 2009

14.00 Αμφ.10

Photobucket

Τότε τα κατάφεραν γιατί όχι και σήμερα???

ΦΕΤΟΣ

Ήρθε η ώρα να λάβουμε κάποιες αποφάσεις για το μέλλον μας!!!

Διεκδικούμε :

  • Ενιαία-Δημόσια-Δωρεάν Παιδεία για όλους & ένα πτυχίο ανά γνωστικό αντικείμενο
  • Ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών
  • Ανάκληση της απόφασης η οποία θέτει ως ισότιμα τα πτυχία των Κ.Ε.Σ με αυτά των δημοσίων Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι
  • Απόσυρση του Νόμου Πλαίσιο, του νομοσχεδίου της Αξιολόγησης, του νόμου Στυλιανίδη για τα Κ.Ε.Σ.
  • Κάτω τα χέρια από το άσυλο!
  • Επαναφορά του παλιού τρόπου διανομής συγγραμμάτων
  • Το πάσο να διανέμεται δωρεάν
  • Συμμετοχή του Συλλόγου στoν τριήμερο εορτασμό του Πολυτεχνείου
  • Συμμετοχή του Συλλόγου στην παλλαϊκή πορεία της 17ης Νοέμβρη
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

  • Kατηγορίες

  • Σιγά μην κλάψω!

    Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω. Και πως ο κόσμος είν’ ανήμερο θεριό κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω. Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω. Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ’ αλλάξω. Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό σαν αετός πάνω απ’ τις λύπες θα πετάξω. Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ, σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.
  • Photobucket ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ!! Photobucket Photobucket Κι άμα τα πάρω, θα πάρω φόρα, θα σας ρημάξω στις κλωτσιές στην ανηφόρα Άμα τα πάρω δε θα μπορέσουν δυο διμοιρίες από ΜΑΤ να με βολέψουν Κι έτσι πλανιέμαι, έτσι ξεχνιέμαι, κρύβομαι μέσα μου και κάνω πανικό Έτσι πλανιέμαι, έτσι ξεχνιέμαι, τη φαντασία μου χορεύω στο κενό